Het Nederlandse brillenmerk Dutz Eyewear uit Oss heeft een mijlpaal bereikt door twintig jaar in de branche te vieren. Ter ere van dit jubileum heeft het bedrijf besloten om een nobel gebaar te maken door 20% van zijn omzet te schenken aan Stichting Make-A-Wish, die zich inzet om de wensen van ernstig zieke kinderen te vervullen. Dit genereuze gebaar zal zeker twintig kinderen met levensbedreigende aandoeningen de kans geven om een onvergetelijke ervaring te beleven.
De oprichters van Dutz Eyewear, Arianne Jonkergauw en Roland Vandermeulen, tonen een diepgaand gevoel van empathie en maatschappelijke betrokkenheid door deze edelmoedige actie. Hun toewijding aan het ondersteunen van kinderen in nood weerspiegelt de kernwaarden van het bedrijf en illustreert hun streven naar een positieve impact op de samenleving.
De overdracht van een deel van de omzet aan Stichting Make-A-Wish markeert een significante mijlpaal voor Dutz Eyewear, die aantoont dat het welzijn van anderen centraal staat in hun bedrijfsdoelstellingen. Deze gulle daad zal ongetwijfeld de levens van tientallen kinderen veranderen en hen hoop en vreugde brengen in tijden van moeilijkheden.